#WspierajZłożaBiznesu - miasto promuje lokalny biznes
Trudna sytuacja związana z epidemią koronawirusa dotyka wszystkich mieszkańców, ale także w szczególny sposób lokalnych przedsiębiorców - producentów, kupców i usługodawców. Dlatego Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny postanawia wesprzeć lokalny biznes, tworząc e-katalog lokalnych usług, gdzie firmy i instytucje mogą zamieścić swoje oferty dla mieszkańców.
"Stan zagrożenia epidemicznego sprawił, że ulice polskich miast opustoszały. Mieszkańcy Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny również podeszli poważnie do zaleceń i pozostają w swoich domach. Niestety, obecna sytuacja, postawiła w trudnym położeniu lokalnych przedsiębiorców. Poza pakietem osłonowym, który przygotowaliśmy, chcemy także pomóc przedsiębiorcom, promując ich usługi w internecie - mówi Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wiesław Janiszewski. - Mamy nadzieję, że będzie to dobry sposób, by dotrzeć z ofertą lokalnego biznesu do mieszkańców Czerwionki-Leszczyn i okolic. Z kolei nasi mieszkańcy, dzięki zebraniu lokalnych ofert w jednym miejscu, z łatwością znajdą propozycje dla siebie na teraz, a może do skorzystania po zakończeniu domowej izolacji”.
Celem akcji #WspierajZłożaBiznesu jest stworzenie lokalnej bazy firm i instytucji, która służyć ma promowaniu produktów i usług firm z terenu Gminy i Miasta. Baza będzie publikowana na stronie internetowej www.czerwionka-leszczyny.pl oraz w mediach społecznościowych.
Samorząd zachęca, aby kupować produkty u tych, którzy są najbliżej nas, czyli producentów, handlowców, usługodawców z terenu Gminy i Miasta.
„Obecna sytuacja wiele z tych miejsc postawiła w niezwykle trudnej sytuacji finansowej, dlatego zachęcamy, by wykazać się szczególną solidarnością z lokalnymi przedsiębiorcami. Wspólnie im pomóc przetrwać, korzystając obecnie z usług na dowóz lub online, a może także wybrać swoje oferty do zrealizowania na czas po zakończeniu pandemii” - dodaje Grzegorz Wolnik, Pełnomocnik ds. Planowania, Rozwoju i Gospodarki w UGiM Czerwionka-Leszczyny.
Aby zgłosić swoją firmę, wystarczy wysłać kilka informacji na adres:
1. Nazwa firmy
2. Działalność: oferowane produkty lub usługi (krótki opis)
3. Godziny pracy
4. Adres, e-mail i telefon kontaktowy (ewentualnie również adres strony na Facebooku)
Opcjonalnie:
1. Logo
2. Zdjęcie (np. siedziby firmy lub produktu)
3. Krótki film reklamowy (prosimy, aby podać linka do filmu lub udostępnić go do pobrania).
Baza firm będzie publikowana na:
i na bieżąco aktualizowana.