TV, outdoor i targi w Cannes już od jutra! Gmina intensyfikuje promocję terenów inwestycyjnych
Zgodnie z założeniami projektu "Czerwionka-Leszczyny – wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji" działania promocyjne gminy właśnie nabierają bardzo dużego tempa. W tym tygodniu rozpoczyna się kampania telewizyjna i outdoorowa terenów inwestycyjnych. Od 16 do 19 marca Czerwionka-Leszczyny promowana będzie także w czasie targów nieruchomości w Cannes. To najszersze, najbardziej zintegrowane działania promocyjne w historii gminy. Ich realizacja możliwa jest dzięki opracowanemu przez pracowników urzędu projektowi, na który aż 370 tysięcy złotych pozyskano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Targi MIPIM w Cannes są największą i najbardziej prestiżową imprezą wystawienniczą rynku nieruchomości, gromadzącą corocznie blisko 30 tys. uczestników. Uczestniczą w nich inwestorzy, właściciele nieruchomości, przedstawiciele firm deweloperskich i obrotu nieruchomościami oraz organizacji i instytucji finansowych. Targi MIPIM to jedna z najważniejszych imprez tego typu na świecie. W tym roku Polska jest gościem honorowym imprezy. Trzyosobowa reprezentacja naszej gminy prowadzić będzie w czasie targów indywidualne rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Planuje się również udział w konferencjach, seminariach i spotkaniach branżowych, w czasie których rozprowadzane będą materiały promocyjne poświęcone terenom inwestycyjnym Czerwionki-Leszczyn.
Wyjazd na targi MIPIM jest jednym z wielu działań zaplanowanych w ramach projektu "Czerwionka-Leszczyny – wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji" współfinansowanego z Unii Europejskiej.
Realizację projektu rozpoczął konkurs na logo i hasło promocyjne gminy, przygotowane zostały także katalogi ofert inwestycyjnych, jesienią przedstawiciele gminy promowali Czerwionkę-Leszczyny w czasie targów w Brukseli i Monachium, niedawno uruchomiono również stronę internetową dla potencjalnych inwestorów opracowaną w czterech wersjach językowych.
Działania reklamowe obejmują również outdoor - adres strony internetowej www.investcl.eu już od 16 marca widoczny będzie również na wielu tablicach reklamowych na terenie Aglomeracji Śląskiej.
Kampania outdoorowa również od 16 marca zostanie wzmocniona telewizyjną emisją spotów reklamowych promujących tereny inwestycyjne. Pracownicy Urzędu opracowują również założenia ogólnopolskiej kampanii radiowej oraz reklam, które zostaną opublikowane w prasie branżowej.
W maju przedstawiciele gminy uczestniczyć będą również w targach Real Vienna. Targi nieruchomości i inwestycyjne w Wiedniu adresowane są do miast i regionów, deweloperów, pośredników handlu nieruchomościami, instytucji i firm finansujących budowę nieruchomości, dostawców usług, mediów specjalizujących się w problematyce nieruchomości.
W czasie trwania targów Czerwionka-Leszczyny będzie wystawiać swoją ofertę na stoisku o powierzchni około 15 m2.
Zobacz spot telewizyjny dotyczący terenów inwestycyjnych