Kolejne środki z UE dla gminy. Ruszy drugi projekt promocji inwestycyjnej
Aktualności
7 Kwietnia 2011
W poprzedniej informacji zwróciliÅ›my uwagÄ™ na sukcesy gminy w siÄ™ganiu po Å›rodki unijne. DziÅ› UrzÄ…d Gminy i Miasta w Czerwionce-Leszczynach otrzymaÅ‚ kolejnÄ… doskonałą informacjÄ™ dotyczÄ…cÄ… przyznania Å›rodków z UE na promocjÄ™ inwestycyjnÄ….Â
Projekt kampanii promocyjnej pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu" ma pomóc w postrzeganiu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny jako atrakcyjnego partnera gospodarczego, miejsca lokalizacji inwestycji oraz prowadzenia działalności gospodarczej. "Ze względu na swoją specyfikę, kampania promocyjna terenów inwestycyjnych skierowana jest do różnego rodzaju odbiorców działających zarówno na rynku lokalnym, krajowym, jak i zagranicznym: inwestorów, deweloperów, pośredników handlu nieruchomościami, instytucji i firm finansujących budowę inwestycji" – wyjaśnia naczelnik wydziału rozwoju Krystyna Jasiczek.
WażnÄ… grupÄ… docelowÄ… stanowiÄ… mieszkaÅ„cy, nie tylko gminy, ale także caÅ‚ego kraju. Przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem mediów o zasiÄ™gu lokalnym i ogólnopolskim ma przyczynić siÄ™ do wykreowania wizerunku Czerwionki-Leszczyn jako atrakcyjnego miejsca do zamieszkania i spÄ™dzania wolnego czasu.Â
Czerwionka – Leszczyny zlokalizowana jest w obszarze dużych i prężnie rozwijajÄ…cych siÄ™ aglomeracji: katowickiej, gliwickiej i rybnickiej. Dobra lokalizacja, posiadanie atrakcyjnych, wolnych terenów inwestycyjnych, sieć połączeÅ„ drogowych umożliwiajÄ…cych Å‚atwy dojazd do okolicznych miast aglomeracji Å›lÄ…skiej, autostrada A1 oraz atrakcyjne turystycznie i rekreacyjnie tereny sprawiajÄ…, że gmina jest bardzo dobrym miejscem do zainwestowania.Â
"Przedmiotem kampanii jest promocja 11 terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni 65,7 ha zapisanych w planie zagospodarowania przestrzennego jako lokalne strefy aktywności gospodarczej, tereny usług sportu i rekreacji, tereny usługowe, tereny usług centrotwórczych oraz tereny przemysłowe" – dodaje K. Jasiczek.
W ramach projektu zaplanowano następujące działania:
 - Opracowanie katalogu ofert inwestycyjnych w formie składanej mapy oraz na nośniku elektronicznym,
 - Udział w targach inwestycyjnych w Poznaniu, w Brnie, w Monachium, w Cannes i w Wiedniu,
 - Udział w Europejskim Tygodniu Regionów i Miast OPEN DAYS 2011 w Brukseli,
 - Udział w Ogólnopolskim Kongresie Regionów w Świdnicy,
 - ReklamÄ™ w telewizji, radiu, Internecie,Â
 - Reklamę mobilną w InterCity
 - Kampanię outodoorową
 - Artykuły w profesjonalnych, branżowych czasopismach
 - Spotkania biznesowe
 - Zakup gadżetów reklamowych (notesy, smycze, długopisy, teczki, kalendarze) oraz stojaków typu "roll-up" i ekranu projekcyjnego,
 - Konferencje otwierające i zamykające realizację projektu.
Całkowitą wartość projektu oszacowano na kwotę 944 170 zł, dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego wyniesie 85 % kosztów kwalifikowanych tj. 801 694, 50 zł.
Realizacja projektu potrwa do końca września 2012 roku.
Projekt kampanii promocyjnej pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu" ma pomóc w postrzeganiu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny jako atrakcyjnego partnera gospodarczego, miejsca lokalizacji inwestycji oraz prowadzenia działalności gospodarczej. "Ze względu na swoją specyfikę, kampania promocyjna terenów inwestycyjnych skierowana jest do różnego rodzaju odbiorców działających zarówno na rynku lokalnym, krajowym, jak i zagranicznym: inwestorów, deweloperów, pośredników handlu nieruchomościami, instytucji i firm finansujących budowę inwestycji" – wyjaśnia naczelnik wydziału rozwoju Krystyna Jasiczek.
WażnÄ… grupÄ… docelowÄ… stanowiÄ… mieszkaÅ„cy, nie tylko gminy, ale także caÅ‚ego kraju. Przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem mediów o zasiÄ™gu lokalnym i ogólnopolskim ma przyczynić siÄ™ do wykreowania wizerunku Czerwionki-Leszczyn jako atrakcyjnego miejsca do zamieszkania i spÄ™dzania wolnego czasu.Â
Czerwionka – Leszczyny zlokalizowana jest w obszarze dużych i prężnie rozwijajÄ…cych siÄ™ aglomeracji: katowickiej, gliwickiej i rybnickiej. Dobra lokalizacja, posiadanie atrakcyjnych, wolnych terenów inwestycyjnych, sieć połączeÅ„ drogowych umożliwiajÄ…cych Å‚atwy dojazd do okolicznych miast aglomeracji Å›lÄ…skiej, autostrada A1 oraz atrakcyjne turystycznie i rekreacyjnie tereny sprawiajÄ…, że gmina jest bardzo dobrym miejscem do zainwestowania.Â
"Przedmiotem kampanii jest promocja 11 terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni 65,7 ha zapisanych w planie zagospodarowania przestrzennego jako lokalne strefy aktywności gospodarczej, tereny usług sportu i rekreacji, tereny usługowe, tereny usług centrotwórczych oraz tereny przemysłowe" – dodaje K. Jasiczek.
W ramach projektu zaplanowano następujące działania:
 - Opracowanie katalogu ofert inwestycyjnych w formie składanej mapy oraz na nośniku elektronicznym,
 - Udział w targach inwestycyjnych w Poznaniu, w Brnie, w Monachium, w Cannes i w Wiedniu,
 - Udział w Europejskim Tygodniu Regionów i Miast OPEN DAYS 2011 w Brukseli,
 - Udział w Ogólnopolskim Kongresie Regionów w Świdnicy,
 - ReklamÄ™ w telewizji, radiu, Internecie,Â
 - Reklamę mobilną w InterCity
 - Kampanię outodoorową
 - Artykuły w profesjonalnych, branżowych czasopismach
 - Spotkania biznesowe
 - Zakup gadżetów reklamowych (notesy, smycze, długopisy, teczki, kalendarze) oraz stojaków typu "roll-up" i ekranu projekcyjnego,
 - Konferencje otwierające i zamykające realizację projektu.
Całkowitą wartość projektu oszacowano na kwotę 944 170 zł, dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego wyniesie 85 % kosztów kwalifikowanych tj. 801 694, 50 zł.
Realizacja projektu potrwa do końca września 2012 roku.