Strona główna/Urząd/Aktualności/Młodzi, energiczni, wykształceni. Poznajcie zwycięzców castingu!

Młodzi, energiczni, wykształceni. Poznajcie zwycięzców castingu!

Aktualności 9 Lutego 2012

26 stycznia odbył się organizowany przez UGiM w Czerwionce-Leszczynach casting. Celem wydarzenia było wyłonienie trzech osób - mieszkańców regionu, które zostaną twarzami kampanii promocyjnej gminy.

"Casting jest jednym z etapów realizacji projektu promocji terenów inwestycyjnych "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Łączna wartość projektu wynosi 944 170 zł, w tym środki unijne – 801 694 zł" – wyjaśnia Krystyna Jasiczek, naczelnik wydziału rozwoju gminy i miasta. - Dokładamy starań, aby pomysły na niesztampową realizację projektu wpłynęły na wzrost zainteresowania gminnymi gruntami pod inwestycje. Działania rozpoczęliśmy od konferencji zorganizowanej w plenerze, na jednym z terenów przy autostradzie A1 i na pokładzie samolotu turystycznego. Casting i zaangażowanie mieszkańców to kolejne działania, których celem jest wyeksponowanie potencjału naszej gminy".

Koncepcja zintegrowanych działań marketingowych gminnych terenów inwestycyjnych opiera się na wyeksponowaniu atutu Czerwionki-Leszczyn, jaki stanowi kadra profesjonalistów. Powodzenie i rozwój przedsiębiorstwa w znacznej mierze zależy bowiem od zatrudnionych pracowników. Młodzi, wykształceni, energiczni, ambitni, sumienni – tacy są właśnie mieszkańcy Czerwionki-Leszczyn, takich też cech poszukuje potencjalny pracodawca. 
Efektem energii i zaangażowania mieszkańców ma być m.in. nietuzinkowy spot promocyjny, który pozwoli gminie wyróżnić się w gąszczu ofert kierowanych do inwestorów.

Casting we współpracy z UGiM przeprowadzili profesjonaliści – agencja reklamowa i studio filmowe. Na zaproszenie do udziału w wydarzeniu odpowiedziało kilkadziesiąt osób.
Mówili, że chcą się sprawdzić, spróbować swoich sił przed kamerą i obiektywem, zostać dostrzeżeni, udział w castingu to dla nich nowa przygoda. Okazało się także, że młodzi ludzie doskonale znają naszą miejscowość i jej atuty – również te o priorytetowym znaczeniu dla potencjalnych inwestorów. 

"Chciałabym wystąpić w reklamie Czerwionki-Leszczyn, ponieważ mieszkam tu od urodzenia i gwarantuję, że to fajne miejsce" - deklarowała Magda Kupilas z Czerwionki.

"Pasjonuje mnie aktorstwo – wyjaśniała Martyna Baryś z Czerwionki. - Chcę się sprawdzić w castingu, ale to nie wszystko – jestem przekonana, że w Czerwionce-Leszczynach mieszkają świetni ludzie, którzy naprawdę stanowią "złoża sukcesu". Osoby energiczne, wykształcone, doskonale przygotowane do roli pracowników , inwestorzy powinni więc zainteresować się naszą gminą. Ja do spotu promocyjnego mogłabym wnieść mnóstwo radości – jestem optymistką, osobą otwartą i pełną pomysłów".

Jakub Wowra dodał:" Nie ma opcji, żebym się stad wyprowadził. Mam nadzieję, że po studiach znajdę tu pracę, bo nasze miasto dynamicznie się rozwija".

"Muzyka to moja pasja, jestem gitarzystą w zespole Ferajna– podkreślał Mateusz Kuśka. Szansą dla młodych muzyków jest festiwal Around The Rock organizowany w naszej gminie, uważam, że to znakomite wydarzenie, strzał w dziesiątkę. Udział w castingu to dla mnie nowe doświadczenie, choć występowałem już na scenie Miejskiego Ośrodka Kultury ze swoim zespołem".

Na casting zgłosili się także mieszkańcy sąsiednich miejscowości.

Sabina Miguła
 z Orzesza podkreślała, że gmina to dla niej przede wszystkim – świetni znajomi, festiwal ATR, na którym co roku się bawi i kryta pływalnia, której brakuje jej w rodzinnej miejscowości.

Przyjechałem na casting, aby sprawdzić swoje umiejętności aktorskie – deklaruje 
Aleksander Uznański z Rybnika. O Czerwionce-Leszczynach wiem sporo, bo mam stąd wielu kolegów, którzy zawsze pozytywnie mówią o swojej miejscowości. Ja też dzięki nim poznałem tę gminę z dobrej strony, dlatego bez wahania przyjechałem na casting, aby reklamować miejscowość.

Przypomnijmy, że każda z przybyłych na casting osób przechodziła trzy etapy: 
· odbyła krótką rozmowę dotyczącą zainteresowań, oczekiwań, wcześniejszych doświadczeń związanych z produkcją filmową 
· wzięła udział w próbie kamerowej (nagranie z wizją i dźwiękiem)
· uczestniczyła w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Uczestnikom castingu pomagał aktor Karol Kojko, który podnosił na duchu, udzielał także porad dotyczących autoprezentacji.

Osoby biorące udział w wydarzeniu powitał Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wiesław Janiszewski. Burmistrz podziękował przybyłym za chęć włączenia się w działania promocyjne prowadzone przez UGiM, życzył również powodzenia podczas castingu.

Dokonanie wyboru trzech osób, które zagrają w spocie promocyjnych emitowanym na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych i będą rekomendować gminne tereny inwestycyjne na bilbordach nie było proste. 

Na castingu pojawiły się osoby sympatyczne, uśmiechnięte, pełne energii, ambitne. Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że mieszkańcy regionu tak licznie odpowiedzieli na zaproszenie skierowane przez UGiM w Czerwionce-Leszczynach, ich entuzjazm i zaangażowanie naprawdę nas zachwyciło! 

"Podczas castingu, na którym pojawił się roześmiany i pełen entuzjazmu tłum, już wiedzieliśmy, że koncepcja kampanii idzie w dobrym kierunku. Czerwionka-Leszczyny zaraża energią, a jej mieszkańcy są tego najlepszym przykładem" – komentujeBarbara Pczycka - dyrektor kreatywna agencji .bringMore advertising współorganizującej casting.


Blisko dwa tygodnie studio filmowe, agencja reklamowa oraz pracownicy UGiM analizowali zebrane materiały. 
Zwycięzcami castingu zostali Karolina Leszczyńska, Barbara Konopka oraz Karol Chlubek.

Karolina Leszczyńska – ma 22 lata, mieszka w Czerwionce, studentka III roku biotechnologii na Politechnice Śląskiej, stypendystka Ministra Edukacji Narodowej, interesuje się sportem – od 10 lat trenuje piłkę ręczną. Pasją Karoliny jest również fotomodeling. 
"Przeczę stereotypom, bo jestem blondynką-naukowcem – mówi o sobie. - W całym województwie śląskim nie ma ani jednej firmy, w której mogłabym znaleźć pracę zgodną ze swoim wykształceniem i pasją. W województwie mazowieckim jest natomiast około osiemdziesięciu takich przedsiębiorstw. Pomysł na spot reklamowy gminy jest moim zdaniem bardzo dobry. Pomyślałam, dlaczego miałabym nie spróbować? Wzięłam udział w castingu, bo chcę zachęcić inwestorów, aby tutaj lokowali swój kapitał. Jestem przekonana, że sprostam roli bardzo dobrego pracownika".

Barbara Konopka ma 23 lata, obecnie mieszka w Krakowie, studiuje prawo na Uniwersytecie Jagielońskim. 
"Pomysł na studia prawnicze wziął się przede wszystkim z chęci pomagania słabszym i z dnia na dzień ta dziedzina stała się moją pasją. Pogłębiam swoją wiedzę w tym zakresie i przez to staram się pokazać innym, że chcieć to znaczy móc, i że marzenia się spełniają. Z rejonem Czerwionki-Leszczyn czuję się szczególnie związana. Stąd pochodzą moi dziadkowie i mama. Skończyłam gimnazjum w Leszczynach. Znam gminę bardzo dobrze, widzę, że wiele się tu zmienia, znam też mieszkańców Czerwionki-Leszczyn, mam tu znajomych. Ogłoszenie o castingu znalazłam w internecie i postanowiłam spróbować swoich sił. Bardzo się cieszę, że będę miała szansę wystąpić w reklamie".

Karol Chlubek ma 21 lat, pracuje na kopalni "Chwałowice", mieszka w sołectwie Stanowice.
"Pochodzę z tradycyjnej rodziny górniczej, od pokoleń wiążemy swoje losy z kopalnią. Po pracy staram się aktywnie spędzać wolny czas. Jestem przeciwnikiem siedzenia na kanapie przed telewizorem, bo w naszej gminie jest wiele miejsc do rekreacji. Gram w piłkę nożną, pływam, lubię też spędzać czas na siłowni. Ale przede wszystkim jestem fanem turystyki rowerowej. Moja ulubiona trasa wiedzie przez stanowicki las aż do źródełka w Szczejkowicach". 

Już jutro udostępnimy materiał wideo z castingu. Polecamy!

Na zdjęciach laureaci naszego castingu - Basia, Karolina i Karol.

http://rybnik.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1273681,nakreca-reklame-czerwionki-leszczyn-zobacz-kto-w-niej-zagra,id,t.html

http://www.radio90.pl/casting-w-czerwionce-leszczynach.html

 http://czerwionka.info/index.php?option=com_k2&view=item&id=828:wygrali-casting-teraz-zagraja-w-reklamie&Itemid=27

http://telewizjatvt.pl/raport/2012-02-10/5978


top_baner
do góry