Strona główna/Urząd/Aktualności/Kręcimy nowy spot promujący grunty pod inwestycje

Kręcimy nowy spot promujący grunty pod inwestycje

Aktualności 19 Kwietnia 2013

Dziś, bohaterowie kampanii promocyjnej gminnych terenów inwestycyjnych, przy wsparciu rzecznik prasowej UGiM oraz pracowników agencji reklamowej, nagrywali nowe spoty. 
Efekty ich pracy poznamy w ciągu najbliższych tygodni. 

Reklamy gruntów pod inwestycje oferowanych przez Czerwionkę-Leszczyny pojawią się w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych.
Realizację spotu powierzono Aleksandrowi Kozłowskiemu, specjalizującemu się w produkcji teledysków i filmów promocyjnych.

Kolejny projekt promocji terenów inwestycyjnych opracowany i realizowany przez wydział rozwoju Gminy i Miasta własnie nabiera tempa.

Pojawiły się już pierwsze reklamy w ogólnopolskiej prasie, pracownicy UGiM uczestniczyli w targach inwestycyjnych oraz w spotkaniach z potencjalnymi inwestorami zainteresowanymi zakupem gruntów w Czerwionce-Leszczynach.

Bohaterami kampanii są sami mieszkańcy gminy, wyłonieni podczas castingu.

Kreacja kampanii uwypukla atuty Czerwionki-Leszczyn główny nacisk kładąc na lokalnych "złożach sukcesu" - mieszkańcach, bo "miejsce jest tak wyjątkowe, jak ludzie, którzy w nim żyją".

Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze miejscowości, takie jak Czerwionka-Leszczyny, mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o zdobycie inwestorów. Dzięki pozyskanym przez pracowników UGiM środkom unijnym, nasza miejscowość zrealizowała dużą kampanię reklamową, której nie powstydziłoby się duże miasto. 

Jednak, dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest kontynuacja rozpoczętych działań promocyjnych. "Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny stale uwypukla atuty gminy jako terenu atrakcyjnego gospodarczo. Dążymy do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać" - mówi burmistrz W. Janiszewski.

"W ramach projektu zaplanowano m.in. wynajem bilbordów z przeznaczeniem na reklamy Czerwionki-Leszczyn, kampanię w prasie, radiu i telewizji, kampanię reklamową na terenie portu lotniczego, udział w targach inwestycyjnych" - wylicza K. Jasiczek, naczelnik wydziału rozwoju Gminy i Miasta.
Wcześniejsze działania promocyjne realizowane z udziałem mieszkańców Czerwionki-Leszczyn odniosły pozytywne rezultaty jeśli chodzi o sprzedaż kilku terenów pod inwestycje, ale także w obszarze wizerunkowym. Kampania została wyróżniona przez ekspertów w zakresie PR-u i marketingu miejsc zdobywając wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie "Kryształy PR-u".

Także i tym razem według koncepcji promocyjnej gmina czerpać będzie inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców.
Mamy nadzieję, że projekt przyniesie nowe miejsca pracy, bardzo potrzebne w gminie.

 

top_baner
do góry