Strona główna/Urząd/Aktualności/Konkurs Kryształy PR-u. Wyróżnienie dla Czerwionki-Leszczyn

Konkurs Kryształy PR-u. Wyróżnienie dla Czerwionki-Leszczyn

Aktualności 25 Maja 2012

23 maja w Katowicach odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie "Kryształy PR-u", w której uczestniczyli przedstawiciele naszej miejscowości - Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny oraz rzecznik prasowa. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny zgłosił do konkursu bieżącą kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych, za którą zdobył wyróżnienie w kategorii najlepsza promocja projektów unijnych.


Burmistrz Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny W. Janiszewski odebrał nagrodę z rąk przewodniczącego jury konkursu - profesora Uniwersytetu Ekonomicznego dr. hab. Sławomira Smyczka, Prezesa Zarządu Grupy PRC  – pomysłodawcy konkursu Sebastiana Chachołka oraz gospodarza tegorocznej edycji kongresu "PR w Samorządzie", prezydenta Katowic – Piotra Uszoka.

"Pamiętam czasy, kiedy starliśmy się przekonywać przedstawicieli samorządów o konieczności promowania miast. Często słyszeliśmy: "Tego nie da się zrobić, promować można konkretne towary, ale nie miasta! Dziś z ogromną przyjemnością obserwujemy nieustanny rozwój marketingu miejsc. Przedstawiciele samorządów wiedzą, jak skutecznie promować markę, którą stanowi miasto. Jestem pod wrażeniem prac nagrodzonych w konkursie. Gratuluję wszystkim laureatom" – powiedział prof. S. Smyczek

Sebastian Chachołek przypomniał, że do konkursu nadesłano blisko sto zgłoszeń, z czego jury wyłoniło najlepsze w pięciu kategoriach konkursowych:
1. Najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych
2. Najlepszy film promocyjny
3. Najlepsza promocja projektów unijnych
4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
5. Najlepsza gazeta miejska/biuletyn


Znaleźliśmy się w gronie najlepszych w kraju. Czerwionka-Leszczyny została zauważona na tle doskonałych, innowacyjnych projektów i zdobyła wyróżnienie. Na sukces kampanii złożyła się praca wielu osób – przede wszystkim wydziału rozwoju Gminy i Miasta. Warto pamiętać także o mieszkańcach gminy, którzy pozytywnie odpowiedzieli na naszą propozycję współpracy - Karolinie, Basi i Karolu, a także wszystkich, którzy przybyli na casting i kibicowali temu projektowi.

fot. H. Piórecka-Nowak, A.Larisz (PR w samorządzie)

top_baner
do góry