Strona główna/Urząd/Aktualności/Kampania nabrała tempa

Kampania nabrała tempa

Aktualności 16 Kwietnia 2012

Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czerwionce-Leszczynach nabrała bardzo dużego tempa.

Od dziś reklamy z udziałem Basi, Karoliny i Karola dostępne są w internecie m.in. na stronach serwisów gazeta.pl (Kraków, Rzeszów, Szczecin, za tydzień : Warszawa, Trójmiasto, Łódź, Katowice), wyborcza.biz, w portalu Onet (Śląsk, Warszawa, Kraków, podserwis podatki.onet.pl) oraz Wirtualna Polska. Strona investcl.eu jest także pozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych m.in. Google. Działania promocyjne w internecie zaplanowane są do połowy sierpnia br.

Zobacz wybrane realizacje:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,82557,11514916,Czerwionka_Leszczyny.html

Plakaty z wizerunkami trójki bohaterów zamieszczone zostały także na czas jednego miesiąca w pociągach spółki PKP "Intercity" SA. 
Podróżni w tej sieci pociągów to, jak potwierdzają badania osoby aktywne zawodowo, z wyższym wykształceniem, wysokimi dochodami, najczęściej podróżujące w celach służbowych. Wykorzystanie nośników w pociągach intercity dla celów marketingowych 
sprawia, że reklama nie ginie w natłoku innych, a długi czas przebywania podróżnych z materiałami reklamowymi wpływa korzystnie na skuteczność przekazu. 
Pociągi wyznaczone w kampanii Czerwionki-Leszczyn

FREDRO Warszawa – Poznań/Wrocław – Warszawa 

SAWA Warszawa – Kraków – Warszawa 

ONDRASZEK Warszawa – Bielsko Biała - Warszawa 

KLIMCZOK Bielsko Biała – Warszawa/Gdynia – Bielsko Biała 

TATRY Warszawa – Kraków/Zakopane - Warszawa 

KOŚCIUSZKO Warszawa – Kraków – Warszawa 

ARTUS Warszawa – Gdynia – Warszawa 

NORWID Kraków – Warszawa/Gdynia – Kraków

Zobacz wybrane realizacje:

Dziś także rozpoczyna się kampania spotowa w ogólnopolskich telewizyjnych kanałach biznesowych – Polsat News oraz TV Biznes. Kampania emitowana w prime time, zgodnie z media planem, zakłada 250 emisji spotu. Wybrane kanały tv zapewniają najświeższe relacje z kraju i ze świata, poświęcone są zagadnieniom ekonomicznym i gospodarczym, a grupę odbiorców stanowią gównie inwestorzy i przedsiębiorcy.

Zobacz spot telewizyjny:



 

"Kampania już w znaczący sposób przyczyniła się do wzrostu zainteresowania ofertą terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na terenie naszej miejscowości – wyjaśnia Krystyna Jasiczek, naczelnik Wydziału Rozwoju Gminy i Miasta. - Obserwujemy zarówno znaczny wzrost odwiedzalności strony investcl.eu, a także bezpośrednio kierowanych do naszego wydziału zapytań o konkretne grunty. Jeden z terenów objętych kampanią już udało się sprzedać, mamy nadzieję, że realizowane działania promocyjne, przyczynią się finalnie do wzrostu miejsc pracy na terenie Czerwionki-Leszczyn".


To największa kampania z dotychczas realizowanych przez gminę działań na rzecz pozyskania inwestorów. I choć na jej ostateczne rezultaty przyjdzie jeszcze poczekać, dzięki niestandardowym pomysłom na realizację działań reklamowych projekt spotkał się już ze znaczącym zainteresowaniem mieszkańców, mediów oraz ekspertów w branży reklamy. 
"Wszystko za sprawą nietypowego pomysłu na promocję, który bohaterami kampanii uczynił samych mieszkańców gminy – podkreśla Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna w agencji.bringMore Advertising. - Najpierw casting, później praca nad na planie filmowym i w studio nagraniowym –media na bieżąco śledziły postępy przygotowań do promocji inwestycyjnej tej niewielkiej gminy w powiecie rybnickim.
Kampania Czerwionki –Leszczyn pokazuje, że promocja inwestycyjna podobnie jak reklama produktów masowych musi opierać się na wyrazistej idei, a nie stonowanym przekazie biznesowym, który może zginąć w szumie podobnym komunikatów konkurencyjnych regionów. Pozyskanie uwagi inwestorów bazuje na podobnych mechanizmach, co np. reklamy sieci komórkowych– celem nadrzędnym jest zwrócenie uwagi odbiorcy, który zainteresowany nietypowym billboardem lub spotem zajrzy do serwisu internetowego czy odwiedzi stoisko targowe i zapozna się z ofertą inwestycyjną. Co więcej, skończył się monopol wielkich miast na głośne kampanie promocyjne. Dzięki programom unijnym, także mniejsze jednostki mogą wyeksponować swoje atuty na ogólnopolskiej arenie. Liczy się zaradność władz w pozyskiwaniu funduszy i współpraca z marketingowcami, którzy przebiją się pomysłem przez szum reklamowy". 


Przypomnijmy, że projekt promocji terenów inwestycyjnych "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu" realizowany jest dzięki pozyskanym środkom unijnym. Więcej: urzad/strona97.html

top_baner
do góry